Piston.my

Stellantis Malaysia Memperkenalkan Pusat Panggilan untuk Model Peugeot, DS dan Citroen

Mulai 1 Mac 2024, Syarikat Jualan Nasional Stellantis Malaysia (Stellantis Malaysia) akan memulakan pusat panggilan yang dikhaskan untuk kenderaan Peugeot, DS, dan Citroen di Malaysia. Inisiatif ini adalah sebahagian daripada peralihan strategik Stellantis untuk menyatukan pengedaran jualan dan meningkatkan pengalaman pemilikan kenderaannya di bawah pengurusan Stellantis Malaysia, bertujuan untuk menyediakan penjagaan pelanggan yang lancar sepanjang tempoh peralihan ini.

Pusat panggilan yang baru ditubuhkan akan berfungsi sebagai pusat utama untuk semua perkhidmatan sokongan pelanggan, merangkumi pertanyaan jualan dan selepas jualan, serta menangani sebarang aduan atau kebimbangan. Pemilik kenderaan Peugeot, DS, dan Citroen boleh dengan mudah menghubungi pusat panggilan melalui saluran-saluran berikut:

– Nombor Bebas Tol: 1800-18-STLA (7852)
– Alamat Emel: customersupport.my@stellantis.com

Waktu operasi untuk pusat panggilan dijadualkan dari Isnin hingga Ahad, bermula dari jam 8:45 pagi hingga 5:45 petang. Selain itu, untuk memastikan bantuan yang berterusan semasa kecemasan, Stellantis Malaysia akan melanjutkan sokongan 24 jam untuk kes kemalangan dan kerosakan, menegaskan komitmen mereka untuk menyediakan perkhidmatan pelanggan yang cepat dan boleh dipercayai.

Fuelled by cigarettes, coffee and 90's rock music

Artikel Berkaitan